خبرهای داغ:

استفاده از ظرفیت های دزفول در تراز مردم نبوده است

معاون فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان دزفول از نیروی انسانی تا منابع طبیعی گفت: متاسفانه به هیچ عنوان از ظرفیت‌های دزفول در تراز حق و حقوق این شهرستان استفاده نشده است.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۲۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول سردار عبدالمحمد رئوفی‌نژاد چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز ملی مقاومت و پایداری دزفول و گردهمایی بسیجیان و رزمندگان بخش مرکزی این شهرستان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهر امام افزود: حوزه کشاورزی، نیروی انسانی و معادن دزفول ظرفیت‌های بزرگی هستند که می‌توان با استفاده از آنها فراتر از یک استان را بدون نیاز به اعتبارات دولتی مدیریت کرد.

وی با اظهار تاسف از استفاده نکردن ظرفیت‌های شهرستان دزفول برای پیشبرد امور شهرستان و بهبود وضعیت اقتصادی ادامه داد: باید از مشکلات مردم گره گشایی کنیم؛ مردم از مسوولان کار می‌خواهند.

معاون فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: مردم دزفول با اقدامات خود چهارم خرداد را خلق کردند و اکنون باید شاهد بهبود مسائل و رفع مشکلات باشند.

وی ادامه داد: مدیری که در انتظار اعتبار دولتی بماند نمی‌تواند مشکلی برطرف کند بلکه باید با خلاقیت، تلاش و ایجاد مشوق بتواند سرمایه گذار جذب کند.

مسائل اقتصادی و معیشتی علت اصلی آسیب‌ها و اعتراض‌ها است

سردار رئوفی‌نژاد علت و عامل اصلی اغتشاشات و زمینه آسیب‌ها را مسائل اقتصادی و معیشتی دانست و بیان کرد: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را مسائل اقتصادی اعلام مس‌کنند که نشان از اهمیت این موضوع است.

وی با انتقاد از برگزاری نشست‌های بدون خروجی افزود: نیازمند کار بزرگ، تحول گرا و توسعه محور داریم که برای تحقق آن باید کار عملیاتی کرد.

معاون فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های بزرگ در دزفول اظهارکرد: متاسفانه از سفر کاری ربیس جمهور به دزفول به خوبی استفاده نشد.

جامعه نیازمند تبیین است نه تحلیل

سردار رئوفی ‌نژاد با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: تحلیل امروز کارساز نیست؛ جامعه امروز نیازمند بیان واقعیت‌ها است اینکه چه بر ما گذشته و در چه شرایطی هستیم باید بیان شود.

وی ادامه داد: هنوز در بیان واقعیات دچار مشکل هستیم برای نمونه ۴۱ سال از عملیات بیت المقدس گذاشته‌ است ولی به غیر از تعدادی از دست اندرکاران، جامعه از این عملیات چیزی نمی‌دانند.

معاون فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بیان کرد: بعد از پیروزی فتح المبین ۲ عملیات بزرگ فتح المبین و بیت المقدس انجام شد ضمن اینکه ۳۶ هزار نفر اسیر گرفتیم که اتفاقات قابل تاملی به ویژه برای جوانان هستند.

وی با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول افزود: اقدامات زیادی برای مطرح کردن این روز در سطح کشور انجام شده ولی هنوز باید در این زمینه کار شود.

سردار رئوفی‌نژاد گفت: شهرستان دزفول در پشتیبانی از جبهه و حضور در عملیات‌ها مدال افتخار پایگاه مقاومت و پایداری را بر سر و سینه خود زدند.

بخش مرکزی دزفول سهم چشمگیر و اثرگذاری در دفاع مقدس داشت

معاون فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: بخش مرکزی دزفول سهم بسیار چشمگیر و اثرگذاری در دفاع مقدس و اکنون در بعد فرهنگی در شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه نخستین بسیج عشایر کشور در بخش مرکزی دزفول تشکیل شد، افزود: عمده نیروهای ما در ابتدای جنگ و تشکیل تیپ لشکر هفت ولیعصر از بخش مرکزی بودند.

حجت الاسلام احمد فیض الاسلام امام جمعه شهر امام نیز در این آیین گفت: مردم شهرها و حومه شهرستان دزفول از جمله بخش مرکزی برادری خود را ثابت کرده اند و به وحدت ثابت می‌مانند.

وی افزود: در زمان جنگ همین مردم پای نظام و انقلاب و ناموس ماندند و فرزندان خود را برای دفاع از خاک میهن فرستادند و خانه‌های آنها به روی همه باز بود.

مقابله با جنگ عقیدتی دشمن نیازمند تفکر سلیمانی است

امام جمعه شهر امام بیان کرد: مردم بخش مرکزی خود را جدای از دزفول نمی‌دانند؛ سال‌های گذشته گلایه داشتند چرا در مراسم چهار خرداد سهمی ندارند که امسال برای نخستین بار این مراسم برگزار شده و جای خرسندی است.

وی نقل قول مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم را یادآور شد و افزود: دشمن از نظر عقیدتی و اخلاقی ما را محاصره کرده که لازم است در این شرایط مسوولان خوب و تفکر سلیمانی داشته باشیم.

حجت الاسلام فیض الاسلام با تاکید بر امیدآفرینی پر جامعه گفت: اگر خروجی حسینیه و هیات ما افراد انقلابی نباشد نشان می‌دهد که کارمان میلنگد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار