جشن بزرگ گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و سالروز آزادسازی خرمشهر در میبد برگزار شد

جشن روز دختر و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، مسئولان اداره‌های بهزیستی، راه و شهرسازی و حراست فرمانداری و بسیجیان در محوطه مسکن مهر فاز یک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۲۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ این مراسم با همکاری پایگاه شهید گمنام و پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون و همراه با اجرای گروه سرود  مادختران حاج قاسم ، هنرنمایی گروه طنز فانوس میبد ، مسابقه و جایزه و برنامه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده برای خانواده ها برگزار گردید.
سرهنگ سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت میبد در این مراسم با گرامیداشت دهه کرامت ، سالروز فتح خرمشهر و تبریک روز دختر به دختران در جمع گفت: درسال 61 در حالی که دشمن به مناطق مرزی وارد شده و آن مناطق و خرمشهر را اشغال کرده بود، یک کار نشدنی به مدد الهی و با درایت امام راحل، اعتماد به فرماندهان وقت ، اتحاد بین نیروهای مسلح سپاه و ارتش و به کارگیری نیروهای مردمی بسیج انجام شد و در شامگاه سوم خرداد 1361 خرمشهر آزاد گردید.
وی تصریح کرد: هم اکنون هم کارهای نشدنی در عرصه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و معیشتی داریم و نیاز به حضور نیروهای جوان در عرصه های مختلف است. جوانان باید به میدان بیایند و با اعتمادی که به آنها می‌شود، انشاءالله گره از مشکلات مردم به دست آنها گشوده شود و کارهای نشدنی با همت ، همکاری و همدلی آنها انجام شود.
به گفته نجمه کریم زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون مسکن مهر 80 نفر از نوجوان 13 ساله تا 50 سال عضو فعال و عادی این پایگاه هستند.
وی سه شنبه های، برنامه‌های مناسبتی ، اردوی تفریحی ، حلقه صالحین و برگزاری کلاس‌های آموزشی، درسی و سبک زندگی را از جمله فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون مسکن مهر برشمرد.

ارسال نظرات