خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی:

حضرت معصومه(س) الگوی دختران و زنان فاطمی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: حضرت معصومه(س) برای دختران و زنان فاطمی ما از نظر حجاب، دینداری، نجابت، ولایت‎مداری الگو است.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: حضرت معصومه(س) برای دختران و زنان فاطمی ما از نظر حجاب، دینداری، نجابت، ولایت‎مداری الگو هستند.

وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر افزود: با نامگذاری این روز به روز ملی دختر، بانوان مسلمان با الگو گرفتن از ایشان ادامه‎دهنده راه آن حضرت باشند و با پیروی از سیره و ابعاد شخصیتی آن حضرت زندگی خود را از بدی‌ها مبری و با عصمت و تقوای الهی بیمه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: یکی از صفات عالی و برجسته ایشان همان محبت به امام و ولی خدا است که این محبت به امام باعث شد  که از مدینه به سمت خراسان حرکت کند.

وی ادامه داد: این برای زنان ودختران جامعه ما درس است، کسی که دوست‌دار امام زمانش است باید نسبت به عفاف و حجاب خود دقت کند؛ نسبت به اطرافیان و زنان و دختران جامعه و اطراف خود بی تفاوت نباشند، اینها درس‌هایی است که از زندگی کوتاه مدت حضرت معصومه(س) به دست می‌آید.

گودرزی تله‌جردی اضافه کرد: در جوامع غربی به زن به عنوان یک ابزار و کالا نگاه می‌شود ؛ البته در ایران قبل از پیروزی انقلاب  زنان از جایگاه والایی برخوردار نبودند اما پس از انقلاب اسلامی زنان توانستند به جایگاه واقعی یک بانوی مسلمان برسند که باید این را به برکت اسلام بدانند.

وی عنوان کرد: امروز زنان ما می‌توانند هم پای مردان جامعه برای ترویج ارزش‌های الهی و اسلامی  تلاش و مجاهدت  کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار