خبرهای داغ:
مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر:

رایحه عطر امام مهربانی‌ها در ملایر می‌پیچد

همدان-مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت، رایحه عطر امام مهربانی‌ها، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان ملایر می‌پیچد.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۲۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

محمود ستاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایرضمن تبریک دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن سالروز سراسر سعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: در شانزدهمین سال برگزاری سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید در کشور و با شعار «جمع مان جمع است زیر پرچمت» در هشتمین روز دهه کرامت مصادف با ۸ خرداد ماه، شهرستان ملایر میزبان کاروان زیر سایه خورشید، پرچم متبرک حرم مطهر و خدام آستان قدس رضوی خواهند بود.

وی افزود: با حضور کاروان رضوی رایحه عطر امام مهربانی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در سراسر این شهرستان می‌پیچد و اقشار مختلف همشهریان عزیز توفیق زیارت امام هشتم را از راه دور خواهند داشت.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر گفت: استقبال مردمی از این کاروان در روستای ینگی کند و با حضور دیگر  اهالی خون گرم روستاهای بخش جوکار، اهتزاز پرچم بزرگ مزین به نام متبرک امام رضا(ع) به ابعاد ۱۴۴ مترمربع در میدان انقلاب ملایر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار مطهر شهدای بهشت هاجر، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید امنیت شهرستان شهید سرگرد پاسدار شهید علی نظری، دیدار با امام جمعه و برخی از منتخبین و فعالین فرهنگی اجتماعی شهرستان، سرکشی از موسسه توانبخشی و نگهداری از معلولان نسیبه ملایر از دیگر برنامه‌های این روز است.

ستاری اهدای جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های سطح شهر و انجام تسویه حساب هزینه‌های درمانی تعدادی از بیماران نیازمند و مستمند به نام امام رضا (ع) را از برنامه‌های مهم حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر برشمرد.

وی گفت: با حمایت و همکاری فرمانداری، شهرداری و برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دبیر کانون‌های خدمت رضوی ملایر، مهمترین و شاخص‌ترین برنامه این روز برگزاری اجتماع بزرگ مردمی و جشن ولادت امام رضا (ع) در محل پارک و بوستان تاریخی سیفیه با حضور عاشقان و دوستداران این امام رئوف  از ساعت 20:30 شب خواهد بود که خدام به همراه پرچم آستان قدس رضوی ضمن حضور در این مراسم باشکوه، بسته های متبرک حرم مطهر را بین شرکت کنندگان توزیع خواهند کرد.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و همچنین قرعه کشی سفر زیارتی به مشهد مقدس نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار