قرارگاه جهادی شهدای دانش آموز بسیج دانش آموزی در شهرستان خوی تشکیل شد

یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در امر بازسازی و مرمت مدارس زلزله‌زده شهرستان خوی در قالب ۲۰ گروه جهادی مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در امر بازسازی و مرمت مدارس زلزله‌زده شهرستان خوی در قالب ۲۰ گروه جهادی مشارکت دارند.

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی باستان روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه جهادی بسیج دانش آموزی کشور در خوی افزود: این گروه‌ها در ۲۰ مدرسه ۱۸ هزار مترمربع از مساحت کلاس‌های واقع در کانون زلزله را رنگ آمیزی و در۱۰ باب مدرسه فعالیت عمرانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای تسریع این اهداف قرارگاه جهادی بسیج دانش آموزی در این شهرستان تشکیل شده است، اضافه کرد: این گروههای جهادی دانش آموزی همچنین به ساخت ۲۰ واحد مسکونی محرومان کمک خواهند کرد.

سردار باستان با اشاره به اینکه بستر سازی برای تربیت نسل جوان در آشنایی با مشکلات مردم، خدمت رسانی با روحیه جهادی، مشارکت پذیری و کارگروهی دانش آموزان از مهمترین اهداف تشکیل این قرارگاه است، ادامه داد: گروه‌های جهادی این قرارگاه از پنجم تیرماه فعالیت جهادی خود را به مدت یک ماه در این منطقه آغاز می‌کنند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور اظهار کرد: از دیگر اهداف این قرارگاه جهادی خدمت رسانی بی منت با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات و همکاری سایر ارگان‌ها و نهادها به مردم انقلابی است.

وی با اشاره به روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در کشور گفت: پیوند دانش آموزان با مسجد و آگاهی از نقش محوری آن، پیاده سازی روحیه مقاومت و ایستادگی در بین دانش آموزان و مردمی کردن فعالیت‌ها با بهره‌گیری از ایده جوانان و نوجوانان سه درس ماندگار از فتح خرمشهر است که امروز مهمترین مسیر ما در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار