بمناسبت ولادت حضرت معصومه(س) رور دختر؛

برگزاری نشست «نه به تیر اندازی در مراسمات عروسی و عزا» در دهلران

بمناسبت ولادت حضرت معصومه(س) رور دختر نشست «نه به تیر اندازی در مراسمات عروسی و عزا» در دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی مؤسسه رهنما، در راستای نه به تیر اندازی در مراسمات عروسی وعزا در دهلران، جلسه در محل حسینیه سپاه ناحیه دهلران با حضور فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و سپاه برگزار شد. 

 

در این مراسم سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دهلران ضمن تبریک روز دختر وجایگاه زن ودختر در جامعه اسلامی، افزودد: در آستانه سوم خردادسالروز آزاد سازی خرمشهر هستیم جاداره یادی کنیم، از تمامی شهدا دفاع مقدس، وهمچنین با بیان این موضوع که ما مدیون خون شهدا هستیم شهدا رفتند تا ما، در آرامش باشیم، به نقش پررنگ بسیج اشاره کرد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با بیان این مطلب که ما باید با حفظ حجاب این فریضه الهی را پاس نگه داشته، همانطور که عیان است دشمن ایران می خواهد حجاب وعفاف که زیر بنای جامعه ماست از ما بگیرد وخوب می داند که اگر زیر بنا گرفته شود گرفتن سنگرهای بعدی برایش آسان خواهد بود، واینکه بر ماست که از پای ننشینیم. 

  

در ادامه ضمن بیان راه کارهایی در جهت پیشبرد اهداف گروهی نه به تیر اندازی در مراسمات عروسی وعزا از بانیان این کار فرهنگی از خانم مهری محمدی وخانم نوری تشکر وقدر دانی کرد. 

 

در پایان مراسم از طرف بسیج محلات سپاه ناحیه دهلران با اهدا لوح وجوایزی از زحمات فعالین این عرصه قدر دانی به عمل آمد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار