خبرهای داغ:
توسلی عنوان کرد

سوم خرداد روز ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوم خرداد روز ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران است، گفت: سوم خرداد سال‌۱۳۶۱  یک روز سرنوشت ساز و تاریخی برای کشور ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۶۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: سوم خرداد تنها یک اتفاق نبود چرا که از۱۵خرداد ۴۲ تا ۱۴خرداد ۶۸ حوادث مهمی در خرداد ماه رخ داده که سرنوشت یک ملت که نه، ملت‌ها را تغییرداد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد روز ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران است، گفت: در این میان سوم خرداد سال‌۱۳۶۱  یک روز سرنوشت ساز و تاریخی برای کشور ایرانی اسلامی است، البته نه فقط به این دلیل که خرمشهر بعد از ۵۷۱ روز اشغال از دست بعثی‌ها آزاد شد بلکه برای اینکه یاد داد با دست خالی و با همت و اتکال به خداوند متعال می‌توان کارهای بزرگی کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این روز فرصتی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است، گفت: آزاد سازی خرمشهر درآن شرایط تمام معادلات جهانی را به هم ریخت و انقلاب اسلامی با انقلاب خونین خود راه جدیدی را بر روی بشریت گشود.

وی با اشاره به نگاه  حضرت روح الله (ره) که فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: بدون شک این رهبر حکیم انقلاب به خوبی از وضعیت جبهه ایران و عراق در آن زمان و حمایت‌های همه جانبه شرق وغرب از صدام آگاه بود، بنابراین اگر بخواهیم با ادبیات قرآنی این پیروزی تعریف کنیم می‌توان به «وما رمیت اذ رمیت ولکن  الله رمی» اشاره کرد.

توسلی افزود:  ترسیم این روز برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان این سرزمین الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات