برگزاری جشن روز دختر ویژه دختران پایوران سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت؛ ویژه دختران پایوران سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در سالن شهید جنگروی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۰۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

خانم زارع مسئول فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران؛ با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز دختر، بیش از 300 نفر از دختران همکاران پایور بالای هفت سال در جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)  شرکت کردند.

هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برقراری محیطی شاد برای دختران انقلابی و محجبه است تا بتوانیم از ارزش های انقلاب دفاع کنیم و دخترانی تراز انقلاب و سربازان امام زمان (عج) تربیت کنیم.

وی اظهار داشت: این برنامه با قرائت قرآن از سوی خانم دکتر زهرا خلیلی قاری روشندل و حافظ کل قرآن آغاز شد و با اجرای برنامه شاد با حضور عمو روحانی ها و اجرای   سرود دخترانی که در محضر حضرت آقا این برنامه را اجرا کردند، ادامه یافت. در ادامه این مراسم مسابقات فرهنگی برگزارشد و همچنین دختران ما به نیت سلامتی حضرت آقا همخوانی کردند و دل نوشته ای با عنوان حجاب برای مقام معظم رهبری نوشتند که به دست حضرت آقا برسانیم تاایشان بدانند که دختران پایور ما چه خواسته ای از ایشان  دارند.

ارسال نظرات