سرهنگ پاسدار د‌کتر حسین آزادی نژاد:

حادثه بزرگتر در حماسه فتح خرمشهر، نصرت الهی در پی مجاهدت رزمندگان اسلام بود

ویژه برنامه جشن گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، با اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع در محل پارک غدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۴۴
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این ویژه برنامه که با حضور خانواده‌های یزدی برگزار شد سرهنگ پاسدار دکتر حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد ضمن خوشامد به شرکت کنندگان در این مراسم و تبریک سالگرد حادثه بسیار مهم و ماندگار پیروزی در جبهه خرمشهر، گفت:
" واقعه خرمشهر شبیه یک معجزه بزرگ بود. امّا بزرگ‌تر از این حادثه، این بود که امام (رضوان الله علیه) وقتی خرّمشهر آزاد شد، وقتی این‌همه مجاهدت به‌بار نشست، این‌همه جوان‌ها عرق ریختند، این‌همه شهید دادیم، این‌همه زحمت کشیدیم، فرمود که خرّمشهر را خدا آزاد کرد؛ خرّمشهر را خدا آزاد کرد! این مهم است؛ معنای این آن است که اگر شما مجاهدت کردید، قدرت خدا می‌آید پشت شما. لشکر بی‌عقبه، کاری نمیتواند بکند؛ لشکری که عقبه دارد، [نیروی]احتیاط دارد، نیروی ذخیره‌ی فراوان دارد، همه کار میتواند بکند. "
سرهنگ پاسدار دکتر آزادی نژاد با اشاره به نقش بی نظیر امام (ره) در هدایت فکری و تربیتی جامعه اذعان کرد:
"امام این را به ما فهماند که وقتی مجاهدت میکنید، وقتی تنبلی نمیکنید، وقتی وارد میدان میشوید، وقتی نیرو‌های خودتان را به صحنه وارد میکنید، اینجا قدرت خدا است که پشت سر شما است، خرّمشهر را خدا آزاد میکند. با این منطق، همه‌ی دنیای مسخّرِ استکبار را هم خدا میتواند آزاد کند؛ لذا در گام دوم انقلاب اسلامی باید با همان الگوی دفاع مقدس حرکت کنیم و برای آمادگی طلوع خورشید ولایت عظمی تلاش نماییم. "

ویژه برنامه جشن گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که با همت پایگاه غدیر حوزه فجر و پایگاه شهید زارچی پور شهرداری منطقه یک یزد در محل پارک غدیر برگزار می‌گردد شامل غرفه‌های فرهنگی و برنامه‌های متنوع بوده و پنج شنبه ۴ خردادماه ادامه دارد و میزبان حضور خانواده‌های یزدی می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار