روابط‌ عمومی‌ بسترساز تعامل و تفاهم میان مسجد، پایگاه و مردم‌

نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران پایگاه‌های تابعه حوزه شهدای مدافع حرم با تشریح اهمیت روابط عمومی در عصر ارتباطات و جلب رضایت عمومی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۶۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

روابط‌ عمومی‌ بسترساز تعامل و تفاهم میان مسجد، پایگاه و مردم‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دانیال قنبری مسوول روابط عمومی حوزه شهدای مدافع حرم در این نشست، گفت: روابط عمومی عبارت است از مدیریت تعامل و تفاهم میان مسجد و پایگاه و مردم‌ که به اعتماد متقابل می‌انجامد و موجب افزایش اعتبار و رضایت عمومی می‌شود.

قنبری عنوان کرد: روابط عمومی موتور محرک اجزای یک سازمان در تحقق حماسه‌های بسیج است که باید یکایک اجزای یک سازمان را بشناسد و قابلیت‌ها را به جهت هم‌افزایی و تعامل برجسته‌سازی کند تا نتایج فعالیت‌ها بیشتر رشد و نمو داشته باشند.

وی افزود: روابط‌ عمومی عبارت است از مدیریت تعامل و تفاهم میان مسجد، پایگاه و مردم‌ که به اعتماد متقابل می‌انجامد و موجب افزایش اعتبار و رضایت همگی می‌شود که تمام این تعاملات به‌منظور تعمیم، تعمق و تحقق چشم‌اندازها، اهداف و فعالیت‌های بسیج است.

قنبری ادامه داد: روابط‌عمومی‌ فرآیندی است که در ارائه تصویر مثبت از مجموعه‌ای که در آن مشغول فعالیت هستیم، نقش مهم و بسزایی دارد که بایستی با ترغیب، تبلیغ، تشویق و نفوذ به افکار عمومی صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ و خبرنگاری چيزي جز تلاش در جهت محافظت از ارزش‌ها، کارکردها و جایگاه مسجد و پایگاه نيست. با توجه به لزوم اصلاح نگرش، بهبود تصوير و تصور مردم از مراکز فرهنگی نظیر مساجد و پایگاه‌های بسیج، روابط و خبرنگاری تبديل به يك نياز حياتي شده است. برقراری ارتباط مناسب با عموم مردم از طریق رسانه‌های جمعی و مخابره اخبار دقیق و صحیح جزئی از ضروريات مساجد و پایگاه‌های بسیج قلمداد می‌شود.

در پایان این نشست دانیال قنبری مسئول روابط عمومی حوزه شهدای مدافع حرم پردیسان مطالبی را در خصوص اهمیت روابط عمومی، نقش و جایگاه این معاونت خطیر و مهم، یادگیری مباحث خبرنویسی، آشنایی با رسانه‌های فعال، مفاهیم اساسی خبر، ارزش‌های خبری، عناصر خبری، نحوه تنظیم خبر، انواع سبک‌های خبری و نحوه‌های سوژه یابی بیان کرد.

انتهای پيام/ محمودی

ارسال نظرات
آخرین اخبار