اردوی کنشگران دختر دهه هشتادی پردیسان قم

اردوی کنشگران دختر دهه هشتادی ویژه ۵۰ نفر از نوجوانان فعال در فعالیت‌های تشکیلاتی باهدف حل مسائل خرد در مجتمع و محلات، در بوستان پروانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۸۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

اردوی کنشگران دختر دهه هشتادی پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این دختران که در محلات مختلف پردیسان ساکن هستند هریک در گروه‌های محله‌ای در حال تشکیلات سازی باهدف آموزش دوره‌های کنشگری اجتماعی و حل مسائل خُرد در مجتمع و محله می‌باشند.

این اردو باهدف هویت بخشی به نوجوان و ایجادامیدونشاط فکری و آمادگی برای ورود به امتحانات پایان‌ترم شامل برنامه‌های متنوع ورزشی اعم از ایستگاه حرکت و دوچرخه‌سواری، ایستگاه هدف و تفنگ آبی، ایستگاه تلاش و بازی تنیس و ایستگاه استقامت و بازی با بادکنک‌های آبی و غیره بود.

 سناریو بازی‌ها درنهایت به یافتن کلمات رمز و رسیدن به نقشه گنج که جملات زیبای امیدبخش از مقام عظمای ولایت بود ختم شد.

 این مراسم در پایان با اجرای گروه سرود کوثر از محله ۱۵ پردیسان و تقدیم دست‌نوشت تبریک و گیفت دخترانه و پذیرایی همراه بود.

 اعظم رضایت فرمانده پایگاه تخصصی کودک و نوجوان ناحیه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در خصوص برگزاری این اردو گفت: نوجوانان سرشار از انرژی هستند و می‌توانند نقش بسیار پررنگی در حلقه‌های میانی در سطح جامعه ایفا کنند.

وی افزود: آموزش و توانمندسازی در قالب بازی و هیجان سالم بهترین روش تثبیت هویت یک نوجوان و ایجاد حس امید و مسئولیت‌پذیری و تربیت و حرکت وی  می‌باشد.

 

انتهای پیام /تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار