حجت الاسلام بیگدلی :

توجه به ظرفیت داخلی کشور گره گشای مشکلات است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:توجه به ظرفیت داخلی کشور و استفاده از ظرفیت جوانان می‌تواند گره گشای تمام مشکلات جامعه باشد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

توجه به ظرفیت داخلی کشور گره گشای مشکلات است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در نشست صمیمی با دانشجویان و اعضای شورای حوزه‌ها که در محل سالن جلسات نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت:امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران موجب پیروزی و پیشرفت کشور شده است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به این موضوع تاکید بسیار دارند و هر زمان ایران تسلیم شده است با شکست مواجه شده است و هر زمان مقابله کرده است پیروز میدان بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با توکل به خداوند متعال و اراده مردم صورت گرفت، عنوان کرد:مبارزه با ظلم و ستم تاوان دارد که البته نتیجه آن به نفع مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در حوزه امنیت، اقتصادی، دریایی، نظامی، موشکی، پهپادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایران پیروز است، تاکید کرد:امروز در حوزه معیشت، مسکن دچار مشکل شده ایم که این مشکلات با برنامه ریزی و مدیریت قابل حل است.

این مسئول با اشاره به اینکه علت مشکلات داخل اخیر کشور نگاه غرب گرایانه مسئولین سابق بوده است، گفت:توجه به ظرفیت داخلی کشور و استفاده از ظرفیت جوانان می‌تواند گره گشا تمام مشکلات باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه سپاه حافظ انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، افزود:طبق توصیه معظم له ویژگی‌های ایثار، مقاومت، ازخودگذشتگی، ایمان و شجاعت باید در بین پاسداران و بسیجیان بسیار باشد چرا که حافظ نظام هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار