خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات فوتسال بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان مسابقات فوتسال بین پایگاههای بسیج حوزه رمضان سپاه ناحیه خرمشهر برگزارشد
کد خبر: ۹۵۱۵۷۰۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خرمشهر ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان افزود : بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی از زمان تاسیس آن توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تا کنون نقش های مهم و اثر گذاری در دفاع از آرمان های انقلاب و دست آوردهای آن داشته است.

 

وی با بیان این مطلب که: بسیج اهداف بلند و متعالی را دنبال می کند و جهت تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، تشریح کرد: هدف از تشکیل بسیج ورزشکاران مشارکت در تدوین سیاست ها و هدایت عمومی در سطوح مختلف بسیج ورزشکاران شهرستان و ایجاد یک مجموعه جوان و ورزشکار ،مومن و پای کار انقلاب در جهت بکار گیری هدفمند را در نظر دارد.

 

مهدی رضایی توضیح داد: از وظایف بسیج می توان تولید فکر و ایده راهبردی جهت حل مسائل و مشکلات و سازوکارهای متناسب جهت استحکام درونی ورزش برشمرد.

 

 وی ادامه داد: این قهرمان پروری مستلزم نقش و کارکرد اصلی ورزش که همان ایجاد تقویت روحیه انقلابی و جهادی و فرهنگی در جوانان است را شامل می شود؛ همانگونه که جوانان شهید ورزشکاری در همین شهر برای مهمترین هدف که حفظ اسلام و آرمان های انقلاب و امام بود از جان خویش گذشتند تا درخت تنومند اسلام پایدار و برقرار باشد، امید است بسیج ورزشکاران نیز در تحقق این گام ها استوارتر از همیشه قدم بردارد.

وی در پایان گفت به همین منظور مسابقات دوره ای بین بسیجیان پایگاههای تابعه برگزار شده بود که امروز فینال آن مسابقات بود.

 

 

برگزاری مسابقات فوتسال بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها