فرمانده سپاه شهرستان دیر:

خرمشهر امروز ما فضای مجازی است

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا گفت: امروز ما در میدان جهاد کبیر قرار داریم و دشمنان از طریق فضای مجازی برروی ذهن و افکار جوانان و نوجوانان کار می کند لذا خرمشهر امروز ما فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

خرمشهر امروز ما فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز دیر با تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: شهرستان دیر در عملیات بیت‌المقدس ۱۱۴ رزمنده و ۱۰ شهید تقدیم کرده است.

 

وی ادامه داد: یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی و یکی از مهم‌ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی فتح خرمشهر است.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: آنچه که برای ما مهم است و برای ما اهدافی را بدنبال دارد و امروز جامعه و جوانان و مردم ما می بایست تأسی بگیریم از سیره شهدا و از فداکاری هایی که رزمندگان ما داشتند و برای ما اهمیت دارند این جمله امام خمینی (ره) است که می فرمایند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

وی با بیان اینکه این جمله امام خمینی (ره) پرمفهوم و دارای پیام هایی است اظهار کرد: در مسیری که ما در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم این جمله به کار می آید.

 

سرهنگ حسینی نیا گفت: اولین پیامی که می توان از این جمله امام استخراج کرد پیام همدلی و اتحاد،فداکاری و جانفشانی برای مردم شریف ایران اسلامی است.

 

سرهنگ حسینی نیا دو عامل توکل برخداوند و تقوای الهی را در موفقیت رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس دانست و تصریح کرد: در سایه این دو عنصر ماهم در میدان و چالش های امروز می توانیم این پیروزی ها و موفقیت ها را کسب کنیم.

 

وی خدمت به مردم را از مسیر رسیدن به شهادت دانست و افزود: امروز ما در میدان جهاد کبیر قرار داریم و همه‌ی مردم باید وارد میدان شوند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر اظهار کرد: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی برروی ذهن و افکار جوانان و نوجوانان و مردم کار می کند.

 

وی اضافه کرد: در میدان جنگ سخت همه نیروها و ابزار دشمن را می بینیم اما در جنگ نرم نفرات و تجهیزات دشمن مشخص نیست و باعث شده است دشمنان با القائات دروغ جوانان و نوجوانان بسیاری را از دست بدهیم.

 

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا تاکید کرد: امروز خانواده ها فرزندانشان را بر اساس مکتب امام حسین علیه السلام تربیت کنند.

 

وی رونمایی از موشک خیبر را خبر خوشحال کننده‌ای دانست و بیان کرد: رونمایی از این موشک در راستای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و کمر دشمنان را خم می‌کند و می شکند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار