خبرهای داغ:
بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

تحریم، نشانه شکست پای استدلال های چوبین غرب در نبرد اراده ها و منطق اندیشه هاست

هیأت رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۵۱۵۷۴۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، هیأت رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

 

بسیج مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. (امام خمینی ره)

امروز بار دیگر کج اندیشان مستکبر، تیر مضحک تحریم خود را متوجه یکی دیگر از شاخه‌ های پرثمر مردمی ترین نهاد ایران اسلامی؛ یعنی بسیج دانشجویی کرده است که خود نشان از اثرگذار و جریان ساز بودن آن نهاد مقدس دارد. بسیج دانشجویی جریان پویا و دلسوز مردم در ساحت دانشگاه است و همواره دل در گرو رشد و تعالی علمی و فناوری کشور دارد و در مسیر پالایش فضای فرهنگی و ارتقای سطوح معرفتی و تبیین اندیشه های امامین انقلاب گام بر می دارد.

بی گمان مساعی درخشان این مجموعه جوان انقلابی و جهادی در طول حیات پرثمرش در فضای دانشگاه ها توانسته در عرصه های مختلف فکری، تبیینی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، علمی و فناوری نهال امید و پیشرفت را در دل های مردم بکارد و تحمل این معنا برای استکبار جهانی دشوار می نماید.

 از دیگر سو گویا نگاه سلطه جو و خودمحور دغل پیشه اروپایی، افق های بلند و همت های نستوه اندیشه های پاک و گفتمان ساز دانشجویی را در تحقق آرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فراتر از گستره جغرافیایی مرزهای ایران - برنمی تابد و نیک می داند که تفکر بسیجی و جهادی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی می تواند بن مایه های ساختگی و نهاد نامبارک لیبرالیسم و صهیونیسم را به چالش کشاند. امروز دانشگاه های ما بیش از هر دوره ای به تفکر جهادی و بستر آزاداندیشی نیازمند است و تحریم بسیج دانشجویی تلاشی شکست خورده برای جلوگیری از روایتگری های صادقانه و حق بنیاد از ماهیت تمدن غرب در محیط دانشگاهی و بیداری عمومی ناشی از کوشش جوانان دانشجو در جامعه ایرانی به شمار می رود. 

بی گمان تحریم، حربه عاجزانه و تهی بنیاد فرهنگ سلطه و مکرپیشه غرب است و نشانه شکست پای استدلال های چوبین غرب در نبرد اراده ها و منطق اندیشه هاست. با این حال، جای بسی خوشحالی و امید است که دشمن با جهل به قواعد و سنت های الهی حاکم بر اندیشه بسیجی و با عبرت نگرفتن از تجربه های شکست خورده پیشین خویش بنا دارد با ابزار تحریم حرکت تحولی جامعه دانشجویی را متوقف سازد، حال آن که تحریم بسیج دانشجویی، اراده مومنانه فرزندان ایران اسلامی را در دانشگاه ها تقویت می کند و عزم آنان را برای برداشتن گام های بلند در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و فتح قله های علم و فناوری و بسط فضایل اخلاقی و فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی استوار تر می سازد.

 

والعاقبه للمتقین

هیأت رئیسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

ارسال نظرات
پر بیننده ها