برگزاری یادواره خانگی شهید علیرضا افشار نادری

یادواره خانگی شهید علیرضا افشار نادری به همت فرمانده پایگاه کوثر مزداران و با حضور سرگرد پاسدار سید محسن حسینی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه و فرماندهان حوزه مقاومت سه سیدالشهدا و حوزه شهیده اسکندری و فرمانده پایگاه کوثر مزداران و اهالی و دانش آموزان روستای مزداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

 

به گزارش خبرنگار بسیج شهرستان فیروزکوه سرگرد پاسدار سیدمحسن حسینی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) در یادواره خانگی شهید گفت: امنیت وآسایش وراحتی ما مدیون خون شهدایی است که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم .

 وی افزود: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد ،بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.

 وی در پایان گفت: برای اجر نهادن به ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و فداکاری شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باید تمام تلاش وکوشش خود را به کار بگیریم تا انشالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شهید علیرضا افشار نادری در ششم آبان سال 1340 در روستای مزداران از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه  متولد شد.

 این طلبه مجاهد، با وجود مسمومیت شیمیایی به دفعات عازم جبهه‌‌ جنگ شد تا سرانجام در آخرین حضور خود در جبهه در ششم اسفند سال 65 پیش از شروع عملیات کربلای 8، در منطقه شلمچه، بر اثر اصابت گلوله، به درجه رفیع شهادت رسید و پیکرش در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت.

در قسمتی از وصیت نامه شهید علیرضا افشار نادری آمده است:

«اتکا به خدا نمایید که بدون توکل، انسان به مقصد نخواهد رسید. از اجتماع عبرت بگیرید که اگر عبرت نگیرید، همان را جامعه نصیبتان خواهد کرد.»

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات