میهمانی لاله ها به مناسبت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در میرجاوه

به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، مراسم یادواره شهدای شهرستان میرجاوه با حضور جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میرجاوه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) میرجاوه گفت: این آیین با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه میرجاوه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، اقشار مختلف مردم و ۱۰۰ نفر از خواهران بسیجی در محل مسجدصاحب الزمان (عج) شهرستان میرجاوه برگزار شد.

خواهر پاسدار خمر افزود: در این یادواره، سخنرانان به تشریح رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس پرداختند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی یادواره‌های شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین سیره عملی و اهداف والای این عزیزان در سطح جامعه است، مطرح کرد: وظیفه امروز ما انتقال ارزش ها به نسل آینده و آشناسازی آنها با حماسه ی عظیم دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اظهار داشت: در این برنامه که با پخش کلیپ و اجرای سرود همراه بود، از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات