خبرهای داغ:

برگزاری آیین اختتامیه پویش "زیباتر از گل" در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به همت آموزش و پرورش شاهرود، آیین اختتامیه پویش "زیباتر از گل" همزمان با دهه کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۸۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین اختتامیه پویش بزرگ دانش آموزی حجاب و عفاف با عنوان " زیباتر از گل" با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، رئیس دفتر امام جمعه شاهرود، رئیس سازمان دانش آموزی استان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در کانون ملی شهیدبهشتی برگزار شد.
علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود، کارگروه حجاب و عفاف آموزش و پرورش را یک قرارگاه عملیاتی مهم برشمرد که با طراحی و بکارگیری شیوه‌های کارآمد، جهت گسترش  فرهنگ عفاف و حجاب در  حوزه‌های مرتبط با دانش آموزان و معلمان فعالیت می‌نماید.
او افزود: پویش زیباتر از گل در راستای اهداف کارگروه و به منظور نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در بین دانش آموزان برگزار گردید و از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه پویش در محور‌های ویدئوکست، پادکست، عکاسی، مصاحبه، طراحی پوستر، طراحی لباس، خوشنویسی و دلنوشته؛ ۲۶ اثر به عنوان رتبه‌های برتر و ۶۵ اثر دیگر به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی گردیدند.
اجرای دو سرود دانش آموزی با محتوای حجاب و عفاف، توسط دانش آموزان دبستان حیات طیبه و اجرای برنامه آموزنده مذهبی با محور حجاب و عفاف توسط حجةالاسلام سیدحسین موسوی از دیگر بخش‌های این آیین بود.
در پایان از برندگان و منتخبان پویش زیباتر از گل، برگزیدگان مسابقه" راهکار‌های زندگی موفق در قرآن"، دختران عضو مجلس دانش آموزی و دانش آموزان فعال تربیتی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار