به همت پایگاه مقاومت بسیج سمیه روستای مال محمود از بخش ریگ گناوه مراسم گرامی داشت سوم خرداد در مدرسه شهید ارجمند روستای مال محمود برگزار شد
کد خبر: ۹۵۱۵۹۲۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در روستای مال محمود گناوه برگزارشد

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه، کارشناس سیاسی بصیرتی از سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در این آیین گفت:درسال۱۳۵۷ وقتی انقلاب پیروز شد رژیم بعثی عراق با پشتیبانی ۴۴ کشور سال جنگ رابرما تحمیل کرد.
سرهنگ رضا پور قیومی بیان داشت:در آن شرایط که در آغاز پیروزی انقلاب بودیم شروع جنگ تحمیلی آنقدر سخت بود‌چرا که تجهیزات بسیار کم داشتیم و روش استفاده از تجهیزات را هم بلد نبودیم.
وی ابراز داشت: اگر هم تجهیزاتی بود هم به دست رزمندگان نمیرسید، زیرا بخاطر رئیس جمهور وقت که با آمریکا همکاری کرد و اجازه نمیداد بدست رزمندگان و مردم که بسیج جهت دفاع از کشور بودند برسد.
این کارشناس بصیرتی، سیاسی افزود: با مقاومت ارتش، سپاه، نیرو‌های مردمی و وحدتشان باعث پیروزی شد.
سرهنگ پورقیومی بیان داشت: پیروز و فتح خرمشهرسبب شد جان تازه‌ای در جبهه حق علیه باطل شکل بگیرد و در طول هشت سال جنگ تحمیلی با پیروزی ایران اسلامی به پایان رسید.
وی افزود: دشمن امروز هم نباشیم نماید تا از راه‌های دیگر بتواند این انقلاب الهی را به بن بست وشکست بکشاند، اما هیچ وقت موفق به انجام آن نخواهد شد.
پورقیومی رمز پیروزی و ایستادگی انقلاب اسلامی ایران را ولایت پذیر بودن و حرکت در مسیر دین و شهداء دانست که سبب می‌شود تمام توطئه‌های دشمنان با شکست همراه شود.

ارسال نظرات