خبرهای داغ:

جشن کرامت با تقدیر از مریم قربان زاده نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان»

جشن دهه کرامت با حضور دختران حلقات صالحین و دختران نوجوان شهرک پردیسان در پایگاه حنانه با تقدیر از مریم قربان زاده نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان» برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۸۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

جشن کرامت با تقدیر از مریم قربان زاده نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، به همت پایگاه حنانه جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه سلام الله و دهه کرامت و روز دختر برگزار شد.

 در این جشن از سرکار خانم مریم قربان زاده نویسنده کتاب خاتون و قوماندان که توسط مقام معظم رهبری هم مورد تقریظ قرار گرفته است تقدیر شد.

مریم قربانزاده که از مربیان حلقه صالحین این پایگاه نیز است به دختران شرکت کننده در این جشن، توصیه کرد تا مطالعه و کتابخوانی را جزو برنامه های روزمره زندگی خود قرار دهند.

خاتون و قوماندان، روایت زندگی ام‌البنین حسینی همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده لشکر فاطمیون است.

علیرضا توسلی معروف به ابوحامد ۱ مهر ۱۳۴۱ در افغانستان به دنیا آمد و ۹ اسفند ۱۳۹۳ در سوریه، شهر درعا شهید شد. فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون بود. او تمام زندگی‌اش را رزمنده بود و در جبهه‌ها جنگید. با شروع جنگ ایران و عراق به کردستان رفته و بیش از یک سال در آن منطقه حضور داشت. وقتی جنگ ایران و عراق به پایان رسید، برای جنگ با ارتش شوروی به افغانستان رفت و دوباره در سال ۷۴، زمانی که نیروهای طالبان در افغانستان روی کار آمده بودند، دوباره به افغانستان رفت. در این میان با ام البنین ازدواج کرد. این ازدواج یک پسر به نام حامد و دو دختر برای آن‌ها به امغان آورد.

وقتی بحران سوریه، آغاز شد، او در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ راهی سوریه شد و یک سال بعد در نبرد با جبهه النصره شهید شد. آرامگاه او در مشهد است.

جشن کرامت با تقدیر از مریم قربان زاده نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان»جشن کرامت با تقدیر از مریم قربان زاده نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان»

جشن کرامت با تقدیر از مریم قربان زاده نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان»

 

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات
آخرین اخبار