خبرهای داغ:

حرکت جهادی خودجوش جوانان بهبهانی در رنگ آمیزی گلزار شهدا

در اقدامی جهادی و خدا پسندانه جوانان پایگاه مقاومت بسیج حضرت جواد الائمه علیه السلام با همکاری و هماهنگی کمیته خادمین شهدا اقدام به رنگ آمیزی و شستشو قبور مطهر شهدا کرده اند.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۶۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:  فرمانده پایگاه حضرت جواد الائمه علیه السلام حوزه شهید دقایقی اظهار کرد: جوانان ولایتمدار و درس آموخته مکتب حاج قاسم از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ تا کنون کار رنگ آمیزی گلزار شهدا را آغاز  کرده اند.

 

در ادامه وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری که فرموده است «مقبره امامزاده های خودتان شهدا را بازسازی کنید» ما نسبت به بازسازی قبور مطهر شهدا وظیفه داشته ایم و این امر صورت گرفته است .

 هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه خدمت با تأسی از مرام شهدا و احیای ارزش های شهیدان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ما هر چه داریم از برکت خون همین شهداست و کمترین وظیفه ما گرامیداشت یاد و خاطره آنان است.

 

در پایان سخنان فرمانده  پایگاه حضرت جواد الائمه علیه السلام آمده است : این کار جهادی را جوانان بخصوص دانش آموزان انجام خواهند داد و با خانواده های شهدا بر مزار شهدا دیدار خواهند کرد و با خاطرات و سیره زندگی شهدا آشنا خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها