تعویض بیش از 15 هزار کنتور آب فرسوده در جنوب تهران و ری

معاون خدمات مشترکین و در آمد آبفای منطقه ۶ تهران از تعویض ١5 هزار و 36 دستگاه کنتور آب فرسوده و از کار افتاده در سال 1401 سطح این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۷۱
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

جواد رحمانی گفت: تعویض کنتورهای از کار افتاده با هدف نوسازی تاسیسات شبکه توزیع ، اندازه گیری صحیح مصارف ، خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مشترکین شهرها و روستاهای تحت پوشش آبفای منطقه شش تهران انجام شد.

وی با اشاره به خدمات رسانی این شرکت به بیش از 275 هزار مشترک آب و فاضلاب در جنوب تهران و شهرستان ری افزود: در سال گذشته با تلاش و همت مجموعه کارکنان شرکت به ویژه همکاران حوزه امور مشترکین در نواحی ،شهرها و روستاهای تحت پوشش بیش از 15 هزار و 36 دستگاه کنتور آب فرسوده و از کار افتاده به صورت رایگان تعویض شد.

رحمانی هزینه تعویض کنتورهای فرسوده آب در سال گذشته را بیش از صد و بیست میلیارد ریال عنوان کرد وبا اشاره به اینکه میزان تعهد شرکت در بخش تعویض کنتورهای فرسوده در سال گذشته 6734 دستگاه بوده است  ادامه داد :

سال 1401، سال خوبی در زمینه خدمت رسانی به مردم در حوزه امور مشترکین بود و با یاری خدا در بخش عمل به تعهدات تعویض کنتورهای فرسوده  شاهد رشدی بیش از 223 در صدی بودیم و توانستیم در بخش روستایی 5 هزارو 883 کنتور و در بخش شهری 9 هزار و 153 کنتور آب فرسوده و از کار افتاده را برای مشترکین جنوب تهران و شهرستان ری تعویض کنیم.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد : با وجود گستره وسیع جغرافیایی و جمعیت زیاد زیر پوشش آبفای منطقه  در مقایسه با سایر مناطق آبفای استان تهران امیدواریم در سال جدید نیز همچون سال گذشته شاهد خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و روستاییان زیر پوشش این شرکت باشیم.

آبفای منطقه شش تهران با جمعیتی بالغ بر دو میلیون در شش منطقه شهرداری تهران، پنج شهر و 73 روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات