خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار خبر داد

برگزاری مانور لحظه صفر در پایگاه امداد و نجات بین شهری صالح آباد

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از برگزاری مانور لحظه صفر در پایگاه امداد و نجات بین شهری صالح آباد در چهارم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۸۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

سجاد پورعرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مانور لحظه صفر در پایگاه امداد و نجات بین شهری صالح آباد در ۴ خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان در ساعت ۲۳:۱۷ مانور لحظه صفر با گزارش یک مورد حادثه با سناریوی برخورد یک دستگاه اتومبیل پراید با تیر برق و مصدومیت شدید راننده با انواع تروما در پایگاه امداد و نجات بین شهری صالح آباد برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بیان کرد: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری صالح آباد در مدت ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه پس از دریافت خبر از پایگاه خارج شده و پس از ارزیابی محیط و صحنه حادثه در راستای کنترل خطرات احتمالی، اقدام به دسترسی و رهاسازی اصولی مصدوم شد.

وی ادامه داد: این عملیات از لحظه دریافت خبر طی ۲۲ دقیقه و در راستای برآورد میزان آمادگی و سنجش نجاتگران و تجهیزات فنی و همچنین برای رفع نواقص فنی و احتمالی برگزار شد.

پورعرب عنوان کرد: در پایان عملیات نجاتگران و تیم عملیاتی در محل پایگاه امداد و نجات صالح آباد در راستای بررسی و رفع نواقص و مشکلات تیم به بحث و گفتگو نشستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات