همزمان با دهه کرامت و هفته مقاومت و پیروزی؛

همایش بزرگ رزمندگان شهرستان اردل

همزمان با دهه کرامت، هفته مقاومت و پیروزی و ایام سالروز آزادسازی خرمشهر همايش بزرگ رزمندگان شهرستان اردل به صورت باشکوه در حسینیه شهداء برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگ رزمندگان شهرستان اردل با هدف تکریم و بزرگداشت جایگاه و خدمات رزمندگان در حسینیه شهدا شهر اردل برگزار شد.

استاندار چهارمحال وبختیاری، با تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان خاطراتی از  رزمندگان شهرستان اردل در دفاع مقدس گفت: آزادی خرمشهر یک شبه اتفاق نیفتاد و این پیروزی بزرگ فتح خرمشهر با مجاهدت، تلاش، وحدت و انسجام و برادری اتفاق افتاد.

غلامعلی حیدری افزود: با وجود اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس با عملیات روانی دنبال تضعیف روحیه بودند، اما موفق نشدند به هدف خود برسند که نتیجه غلبه معنویات بر مادیات بوده است.

دولت در راستای توزیع عادلانه یارانه‌ها ورود پیدا کرد، هجمه‌های بسیاری وارد شد، قطعاً اجرای این طرح مشکلاتی را در ابتدا خواهد داشت، دولت برای کاهش آسیب‌های اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده است تا به اقشار کم‌درآمد آسیب زیادی وارد نشود که این رفع فقر مطلق در کشور یک فتح خرمشهر دیگر محسوب می‌شود.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ، یاد و خاطره رزمندگان و همرزمان شهیدان را با بیان خاطراتی از دفاع مقدس تداعی کردند.

 سردار علی محمد اکبری، از رزمندگان خواست تا آن چه از دفاع مقدس در سینه دارند را برای جامعه  و به ویژه جوانان  بازگو کنند.

 در این همایش با شکوه که غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری و سردار غلی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند ،تلاوت قرآن، اجرای سرود ملی و نماهنگ فرمایشات مقام معظم رهبری،تشکر  امام جمعه اردل و فرمانده سپاه شهرستان اردل، اجرای گروه و سرود، خاطره گویی رزمندگان ،نمازجماعت مغرب  و عشاء  و صرف شام اجرا شد.   

ارسال نظرات