خبرهای داغ:

حضور پایوران سپاه مهدیشهر در نماز جمعه

به مناسبت سوم خرداد ماه پایوران سپاه ناحیه مهدیشهر و گردان امام حسین این شهر در نماز جمعه این هفته حضور به عمل رساندند.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۳۷
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام بارانی امام جمعه این شهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری پایوران سپاه مهدیشهر در نماز جمعه این هفته گفت : سوم خرداد ماه سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر است و گرامی می داریم یاد و خاطره همه شهدای فتح و پیروزی دفاع مقدس را که عملیات بیت المقدس از جنبه هایی قابل تحلیل است . امام خمینی (ره) جنبه هایی از این عملیات را گوشزد کرده است ، که یکی از آن ها جنبه عرفانی این عملیات است و آن ترجمه آیات قرآن کریم است ، که می فرماید : " این رزمندگان نبودندکه پیروز شدند بلکه خداوند بود که آن ها را پیروز کرد" .

وی بیان کرد: همانطور که حضرت امام فرمودند، خرمشهر ها در پیش است و این عملیات ها ادامه دارد و ان شاء الله نماز جمعه را در بیت المقدس میخوانیم .

حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: جنگ ابعاد مختلفی دارد و دشمن ۴ جنگ را در دستور کار خود قرار داده است و همه آن ها را استفاده کرده است که شامل جنگ سخت (که ما تجربه آن را در دفاع مقدس داشتیم )، جنگ نیمه سخت ( که توان نیروهای نظامی را تضعیف میکند )، جنگ نرم ( که باعث تعقیر رفتار و تعقیر افکار می شود ) و جنگ موضوعی (جنگی که دشمن آرمان های یک ملت را شناسایی می کند ) امروز دشمن روی آرمان های ما دست گذاشته و ملت شریف ما با تدبیر و پیروی از ولایت فقیه همه اهداف شوم دشمن را خنثی می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها