خبرهای داغ:

سرکشی و تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس در شهرستان ارسنجان

به مناسبت دهه کرامت و حماسه آزاد سازی خرمشهر از خانواده شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس در شهرستان ارسنجان دیدار و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۵۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت فرارسيدن سالگرد عمليات بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر، فرمانده ناحيه مقاومت، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه، وجمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از خانواده شهداي والامقام عملیات بیت المقدس ديدار کردند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن عرض تبريک به مناسبت فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: بازديد و سرکشي از خانواده هاي محترم شهداي عزيز باعث افتخار مايه خير و برکت براي ما خواهد بود و ما خود را موظف به اين کار مي دانيم.

وی افزود: پيروزي رزمندگان در عمليات بيت المقدس و فتح خرمشهر، دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس، و روحیه ای مثال زدنی همراه با غيرت و شهامت در رزمندگان جبهه حق بوجود آورد .

حجت الاسلام محمودی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان نیز در حاشیه این دیدارها گفت: سرکشی و تکریم خانواده شهدا یک توفیق الهی برای مسؤولان است و باید به عنوان یک فرهنگ در بین مسؤولین نهادینه شود، زیرا این امر باعث حرکت در جهت آرمان‌های شهدا و تقویت روحیه ایثارگری و خدمتگذاری مردم می شود.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهدا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار