خبرهای داغ:

مسابقات فوتبال دستی به همت پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی مسابقات فوتبال دستی و فوتسال در جهت بزرگداشت دهه کرامت با استقبال پرشور بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۵۵
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت برنامه های متنوع ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشن‌ها و برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت که از میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، با مشارکت بسیجیان با تاکید بر محله محوری و مسجد محوری برگزار خواهد شد.

او افزود: این برنامه ها به منظور ایجاد نشاط معنوی و فضایی شاد و مفرح همراه با اجرای برنامه‌های تبیینی در قالب برنامه های ورزشی، فرهنگی و دینی اجرا خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: در این راستا جلسه کارگروه تربیت دینی تشکیل و فعالیت های متنوع ورزشی در رشته والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و مسابقات فوتبال دستی در رده نونهالان در پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

امامی ادامه داد: جلسه دوم کتاب خوانی با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رده نوجوانان و حلقه شهید هادی ذوالفقاری در رده خردسالان با موضوع تمرین صوت سوره قدر برگزار شد.

او تصریح کرد: جشن ورود به بسیج ویژه بسیجی های تازه وارد به پایگاه با حضور سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برپا و در این برنامه سربندهایی به بسیجیان اهدا و فضا سازی پایگاه توسط کارگروه فرهنگی انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه کرامت و قرائت ۸ سوره از قرآن کریم به نیت امام هشتم امام رضا (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار