سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان برگزار كرد

رزمایش خدمت رسانی به مردم منطقه کم برخوردار گلباف

مسول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان با همکاری تعدادی از اقشار بسیج و بسیج سازندگی استان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، رزمایش خدمت رسانی به مردم منطقه گلباف کرمان را در روزهای پنجشنبه و جمعه (چهارم و پنجم خردادماه) برگزار کرد.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۶۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار حجت قاسمپور مسول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان با همکاری تعدادی از اقشار بسیج و بسیج سازندگی استان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، رزمایش خدمت رسانی به مردم منطقه گلباف کرمان را در روزهای پنجشنبه و جمعه (چهارم و پنجم خردادماه) برگزار کرد.

قاسمپور در تشریح رزمایش گفت: هر کدام از اقشار در این رزمایش با توجه به ظرفیت های موجود خود در زمینه های پزشکی، مشاوره حقوقی، میزهای خدمت، خدمات ورزشی، بسته های معیشتی، راه سازی، آسفالت، ترمیم سیل بند، ساخت سرویس بهداشتی و... به مردم منطقه خدمت رسانی خواهند کرد. بسیج مهندسین صنعت و معدن هم در این رزمایش ۳ موضوع را دنبال میکند.

اولین موضوع برق کارخانه نورد فولاد گلباف است این کارخانه که در منطقه گلباف در حال راه اندازی می باشد از قبل توسط گروههای جهادی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان پایش و عارضه یابی شده و مهمترین مشکل این واحد، نداشتن برق است که با پیگیری بسیج مهندسین مقرر شد در روز رزمایش تمامی مسولین مربوطه در منطقه حاضر شوند و نهایت مساعدت را جهت حل این مشکل داشته باشند بسیج مهندسین تا حصول نتیجه این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد و گزارش این بازدید که در قالب رزمایش است در کارگروه رفع موانع و قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء به استحضار فرمانده سپاه استان و استاندار رسانده شود این کارخانه 320 نفر بصورت مستقیم انشاالله در منطقه اشتغال ایجاد خواهد کرد.

دومین موضوعی که بسیج مهندسین صنعت و معدن در رزمایش پیگیری خواهد کرد کمک به احیاء کارخانه تولید لباس گلباف می باشد که کارخانه در حال حاضر تعطیل است این کارخانه هم توسط گروههای جهادی ما پایش و عارضه یابی شده است مهمترین مشکل آن سرمایه در گردش است که انشاالله برای این موضوع هم با مسولین استان از جمله اعضای کارگروه خبرگان بانکی در منطقه حضور پیدا خواهیم کرد و هم مشکل سرمایه در گردش و هم مشکلات دیگر واحد را تا نتیجه نهایی با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

سومین موضوعی که بسیج مهندسین صنعت و معدن دنبال خواهد کرد بحث آب آشامیدنی دهستان نسک از توابع گلباف است که به دلیل کم آبی چاه قبلی، چاه جدیدی برای تامین آب آشامیدنی مردم حفر شده است این چاه در مرحله بهره برداری است تنها مشکل آن تامین نشدن برق است با پیگیری بسیج مهندسین صنعت مشخص شد قریب به 2 سال است مسولین شرکت برق استان به بهانه اینکه کسی در مزایده شرکت نمیکند این طرح را رها کرده و مردم در هفته 2 تا 3 روز بی آبی یا کم آبی دارند. سرهنگ قاسمپور گفت برای رفع این مشکل با یکی از شرکت های پیمانکار که از بسیجیان ما است رایزنی کردیم این شرکت با قیمت مناسب اجرای طرح را قبول کرده است انشاالله در روز رزمایش با مسولین مربوطه و مدیر شرکت مذکور در منطقه حضور خواهیم یافت و این مشکل را حل خواهیم کرد.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار