طلسم خیابان 12 متری حصارک شکسته شد

علیرضا رحیمی از بازگشایی خیابان 12متری حصارک پس از ۱۰سال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۳۳۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا رحیمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص خیابان ۱۲متری حصارک مشهور به ۸متری دوم گفت:بازگشایی این معبر و اتصال آن به خیابان انقلاب، مطالبه چندین ساله همشهریان و اهالی محترم این منطقه بوده و از سال ۹۱ نیز شهرداری کرج طبق وظیفه، تملکات و توافقات لازم را انجام داده بود.

علیرضا رحیمی اضافه کرد:این معبر مسیر تردد روزانه بسیاری از اهالی محترم بوده و پس از بسته شدن درب آستان امامزاده محمد(ع) مشکلاتی را برای ساکنین بوجود می‌آورد.
وی اذعان داشت:توافق انجام شده به مساحت یک هزار و هشتاد متر مربع بوده که به دلیل اختلاف نظر در توافق میان شهرداری و اوقاف مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود.

رییس کمیسیون عمران افزود:این موضوع را به تفصیل در نطق اخیر در صحن شورا (۲۴ اردیبهشت) مطرح و پس از آن نیز، به جهت تسریع در بازگشایی معبر مذکور از مدیرکل محترم اوقاف پیگیری گردید و ایشان نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، بر اولویت خدمت‌رسانی به مردم نسبت به موضوعات مالی تاکید کردند و در نهایت با پیگیری شهردار محترم کرج و مدیر محترم منطقه۵ بازگشایی این معبر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت آغاز و امروز به مرحله آسفالت رسید.
عضو شورا شهر کرج در پایان از همکاری صمیمانه مدیرکل و مجموعه اوقاف قدردانی کرد.

 
خبرنگار بسیجی/سپیده بهرامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار