خبرهای داغ:
محمدمحمدنژاد مسئول گروههای جهادی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: تعداد هزار و دویست نفر مشاوره حقوقی رایگان به افراد بی بضاعت و دارای مشکلات حقوقی ارائه و همچنین تعداد ده فقره پرونده مالی و غیر مالی با پیگیری گروه جهادی این سازمان حل و فصل شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۳۸۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد محمدژاد در گفت وگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: در رزمایش نوروزی و رمضان بسیج حقوقدانان استان زمینه بازگشت 10 زندانی جرائم غیرمالی به کانون خانواده با رایزنی و گفتگو با شکات و مصالحه و همچنین کمک گرفتن از نهادهای مرتبط فراهم شد.

 


محمدنژاد بیان کرد: به منظور مشارکت بسیجیان جامعه حقوقدانان و وکلا در کارهای خیر و کمک به نیازمندان رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ تعداد 13گروه جهادی از بسیجیان حقوقدان در نقاط مختلف استان ساماندهی شدند.

به گفته محمدنژاد تعداد 500بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند و خانواده های زندانیان به ارزش هربسته۷۰۰ هزار تومان تهیه وتوزیع شد.وهمچنین محمدنژاد گفت درچهارم خردادماه جاری درقالب جهادی باارائه مشاوره‌ حقوقی _روان‌شناختی-پزشکی-دندانپزشکی- وسایرخدمات باهمت سازمان بسیج حقوقدانان درزندان بجنورد انجام‌ شدونیز باهمین تشکل ها به روستای ایزمان هم عزیمت وخدمات رايگان فوق به مردم عزیزمنطقه ارائه گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها