معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در جمع کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کردند: امروز قدرت از غرب به شرق منتقل خواهد شد. چین یک قدرت اقتصادی است و روسیه یک قدرت نظامی است. امروز دنیا نیاز به این قدرت دارد، ولی نیاز ضروری بشر، یک تفکر و یک دین الهی است و سرمنشأ آن در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۱۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهربه مناسبت فتح خرمشهر، همایش سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماعات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:
دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به پیروزی قطعی رساند. همچنین امام خمینی (ره) فرموده بودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد. قیام ما، لله است و آینده اسلام و آینده جهان از آن اسلام است. با پیروزی قطعی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس که سوم خرداد (فتح خرمشهر) نمادی از آن دفاع مقدس است.
محسن کاظمی در ادامه اذعان داشتند جمهوری اسلامی ایران، سوم خرداد‌ها و فتح خرمشهر‌های متفاوتی را از ابتدای دفاع مقدس تا انتهای دفاع مقدس و تا امروز شاهد بوده است. هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد و دیگر پایگاه‌های آمریکا در منطقه و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، یک سوم خرداد دیگری بود و ان شاءالله به حول  و قوه الهی با نویدی که امام امت دادند که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امروز قدرت از غرب به شرق منتقل خواهد شد، عنوان کرد بعضی‌ها می‌گویند در چین و بعضی می‌گویند در روسیه، ولی با توجه به شرایط و نوید‌های قرآن کریم و همچنین نوید‌های امام و رهبری، این قدرت به لطف و رحمت الهی در جمهوری اسلامی ایران خواهد نشست. یقین بدانید آنچه امام و رهبری فرمودند تا به امروز اتفاق افتاده و خواهد افتاد. چین یک قدرت اقتصادی است و روسیه یک قدرت نظامی است. امروز دنیا نیاز به این قدرتی دارد، ولی نیاز ضروری بشر، یک تفکر و یک دین الهی است و سرمنشأ آن در جمهوری اسلامی ایران است.

سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر
معاون بین الملل سازمان بسیج تأکید کرد: امروز در غزه، فلسطین در حال خودنمایی است و همچنین لبنان و یمن در حال خودنمایی است. اگر چین و روسیه جرأت پیدا کردند امروز در مقابل آمریکا بایستند و حرف بزنند، به واسطه انقلاب اسلامی است.
محسن کاظمی تصریح کرد؛ همان طور که وزارت امور خارجه خط مقدم و پشتیبان نظام است، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هم خط مقدم و پشتیبان نظام است.
ایشان بیان کردند که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یک قدم جلوتر از وزارت امور خارجه می‌باشد. آن‌ها در حال گسترش دادن دیپلماسی عمومی هستند، ولی شما در حال گسترش دین و قرآن هستید.

ارسال نظرات