خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

مهم ترین ماموریت نظام، تربیت نیروهای مومن و انقلابی است

حجت الاسلام موسوی فرد در همایش اعضای شبکه مدیریتی شجره طیبه صالحین فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان ماموریت شبکه تربیتی صالحین و مجموعه نظام در بعد فرهنگی تربیت‌نیرو های مومن و انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۱۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان  گفت: بر اساس روایات نیز ائمه در هر فرصتی به دنبال تربیت نیرو بودند و یکی از دلایل ظهور نکردن امام زمان نیز فراهم نشدن بستر آن یا همان تربیت نیرو به میزان کمی و کیفی لازم است.

 

 حجت الاسلام موسوی فرد انجام اقدامات در حوزه فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کردو یادآور شد که یکی از دلایل آنکه جوانان دل به انقلاب و آرمان‌های آن نمیدهند این است که برخی مدیران به درستی در این زمینه کار نمی‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: رمز موفقیت مدیر نادیده انگاشتن لغزش ها و توانمندی است؛ ما در جنگ دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و در جنگ اقتصادی نیز باید به جوانان اعتماد کرد.

 

او پاشنه آشیل دولت و ملت را مسائل اقتصادی عنوان کرد و متذکر شد که از همین رو دشمن تمام فشارهای خود را در این حوزه متمرکز کرده است زیرا به این نتیجه رسیده اند در حوزه دفاعی نمی‌توانند حریف ایران شوند.

 

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد یکی از مشکلات جامعه را فقر زیرپوستی در حواشی شهرها دانست و گفت: باید در این حوزه اقدامات وسیعی صورت پذیرد و کار کنیم تا روند پیشرفت انقلاب با کندی پیش نرود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ۳ شهرستان خوزستان؛ بهبهان، ایذه و شادگان را دارای مشکلات متعدد فرهنگی خواند که باید در این حوزه و اشتغالزایی کارهای زیادی به منظور رفع مسائل آن صورت پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها