خبرهای داغ:
معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: تمام تمهیدات لازم جهت باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی با شکوه اربعین دیده شده است.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

محمد خانچی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان ضمن تاکید بر اتمام پروژه‌های زیر ساختی تا تیرماه در استان از عزم جدی مدیریت استان در برگزاری باشکوه مراسم اربعین خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و یکپارچگی و مدیریت استاندار خوزستان امسال شاهد برگزاری باشکوه اربعین حسینی (ع) در سطح استان خواهیم بود.

 

او می‌گوید: بلافاصله بعد از اتمام مراسم اربعین پارسال، کمیته زیرساخت اربعین ضمن پایش و ارزیابی عملکرد خود و دستگاه‌های اجرایی کمر همت در رفع نواقص و کمبود‌های خود را بست و امیدواریم امسال شاهد برگزاری اربعین باشکوه در استان باشیم.

 

معاونت هماهنگی امور استاندار خوزستان با تاکید بر هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در اتمام پروژه‌های خود در ۲ مرز شلمچه و چذابه ادامه داد: پروژه‌های مهمی در سطح ۲ مرز هم در بحث زیرساختی و خدماتی در حال انجام است که امیدواریم موجب رفاه هرچه بیشتر زائرین حسینی در ۲ مرز و زیارت عتبات عالیات بدون دغدغه و با کمترین مشکل باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها