خبرهای داغ:

تهیه و توزیع بسته های معیشتی در خرمشهر بمناسبت دهه کرامت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان سپاه ناحیه خرمشهر از توزیع ۵۰ بسته معیشتی در محله های هدف توسط گروههای جهادی پایگاههای مقاومت بسیج حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۹۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان طی مصاحبه ای افزود: برادران بسیجی (گروه سازندگی و جهادی) این بسته های معیشتی را پس از بررسی که از قبل در مناطق محروم اقدام به شناسایی افراد بی بضاعت و کم برخوردار انجام داده بودند با حفظ پروتکل های بهداشتی این بسته ها را توزیع نمودند .

 

مهدی رضایی گفت؛ با پشتیبانی فرملنده محترم ناحیه و بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در فواصل مختلف سال و به مناسبت های ملی و مذهبی گروههای پای بکار و فعال بسیجی این حوزه همگام با حوزه های مقاومت سایر مناطق شهرستان با کمکهای مومنانه خود و به منظور رفع حداقل گرفتاری های خانواده های نیازمند تلاش می نمایند.

  

وی در ادامه افزود: گروه جهادی یعنی خالص شدن برای خدا، یعنی صبغه الهی شدن(رنگ الهی به خود گرفتن) و هوای نفس را میراندن. آنکه دارای تفکر جهادی است یقیناً تمام همّ و غم خویش را «رضایت الهی» دانسته و به دنبال مطرح نمودن خویش و کسب مقام و شهرت نمی باشد. فرد جهادگر هرچه به خدا نزدیکتر شده و جهاد خود را ناب و خالص برای خدا انجام دهد اکسیر جهاد او نیز نابتر و کمیاب تر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار