خبرهای داغ:

تعمیرات خانه محروم توسط جهادگران آبادان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع): از برپایی اردوی جهادی جهت احداث قسمتی از منزل نیازمند در روستای سید حسن حکیم توسط گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۹۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بدری، از احداث سرویس بهداشتی و حمام جهت منزل نیازمند در روستای سید حسن حکیم توسط گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) اطلاع داد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع):با اشاره به یک حدیث زیبا از امام صادق‏ (ع) که میفرمایند: اَیُّما مُؤمِنٍ نَفَّسَ عَن مُؤمِنٍ کُربَهً ، نَفَّسَ اللَّهُ عَنهُ سَبعینَ کُربَهً مِن کُرَبِ الدُّنیا و کُرَبِ یَومِ القیامَهِ

 

هر مؤمنی که گرفتاری مؤمنی را بر طرف کند ، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‏سازد.

 

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) گفت: جهادگران حوزه حضرت ابوالفضل(ع) همواره در قالب گروههای جهادی مختلف اقدام به محرومیت زدائی و یاری رسانی به محرومین و مستمندان پرداخته و در قالب فعالیت های عظیم و خداپسندانه از جمله تعمیر و و گازگیری کولر،توزیع بسته های معیشتی، اطعام و ساخت و ساز و تعمیر منازل خانواده‌های کم برخوردار رسالت بسیجی خود را به مقام عمل رسانده اند.

 

بدری: در پایان ضمن تقدیر و تشکر از گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) برای آنان نیز آرزوی توفیق و نیز موفقیت‌روز افزون و ثبات در اقدام را از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار