فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه پروژه جدید دشمنان است

سردار علی محمد اکبری، گفت: پروژه جدید دشمنان، ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده است.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش رزمندگان شهرستان اردل به مناسبت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در  این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: 8 سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) و اتکا به قدرت لایزال الهی و عنصر معنویت است و امروز وظیفه ما حفظ ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی که ما با این ارزش ها زنده هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم که این موضوع کمتر از خود شهادت نیست.

سردار اکبری با اشاره به تاریخچه‌ای از حضور پرقدرت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر ۸،  جناح داری این عملیات بزرگ را افتخاری برای مردم و رزمندگان استان دانست و گفت: ان‏شاءالله باید تلاش کنیم این افتخارات را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با اشاره به پروژه های جدید دشمنان علیه ملت شریف ایران بیان کرد: پروژه جدید دشمنان، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: در این شرایط حساس وظیفه همه هست که تحت محور امام (ره) و رهبری وحدت داشته باشیم و با امید به آینده برای ساخت کشوری توانمند تلاش کنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار