خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت و در پیش رو بودن میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) اردو زیارتی فرهنگی مشهد مقدس ویژه بسیجیان و رزمندگان همراه با برنامه های فرهنگی با حضور پایوران وبسیجیان گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) از محل گردان به سمت مشهد مقدس انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت دهه کرامت و در پیش رو بودن میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) اردو زیارتی فرهنگی مشهد مقدس ویژه بسیجیان و رزمندگان همراه با برنامه های فرهنگی با حضور پایوران وبسیجیان گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) از محل گردان به سمت مشهد مقدس انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۶ امام حسین(علیه السلام) گفت: رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد ، هیچ گرفتار و گنه‏ كارى او را زیارت نكند جز این كه خداوند گرفتارى او را برطرف سازد وگناهانش را ببخشاید، در همین راستا امام جواد(علیه السلام) در مورد فضلیت زیارت پدرشان فرمودند: من ضامن بهشت برای کسی هستم که قبر پدرم را در طوس زیارت کند وحق او را بشناسد.

این فرمانده در ادامه افزود: ما به جهت زیارت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که سرمایه اصلی این مملکت اسلامی و شیعی هستند و در راستای افزایش روحیه معنوی و ایجاد صمیمیت و همبستگی و شور و نشاط و همچنین افزایش بصیرت در بین بسیجیان عزیزمان ، این اردو زیارتی و فرهنگی را برگزار کردیم‌.

وی در پایان بیان کرد: ما در راستای افزایش روحیه معنوی و ایجاد همدلی و صمیمیت و شور و نشاط و افزایش دید بصیرتی در بین بسیجیان عزیزمان از این قبیل برنامه های فرهنگی را قبلا برگزار کرده و خواهیم کرد و با تمام قوا و امکاناتمان در میدان عمل برای یک چنین برنامه هایی حضور خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها