مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی زنجان برگزار می شود

زنجان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی زنجان خبر داد و گفت:این جشنواره با هدف معرفی فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۱۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری را فرصت مغتنمی برای معرفی استعدادهای به فراموش سپرده شده در این حوزه خواند و گفت: یکی از برنامه های در دست اجرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناساندن فرهنگ و هنر غنی ایرانی و اسلامی به جهانیان و معرفی هنرمندان برجسته و خلاق به سرتاسر جهان عنوان کرد و گفت: در این جشنواره تلاش می شود تا ظرفیت های استان زنجان مخصوصاً سلطانیه در حوزه گردشگری به کشورهای دیگر معرفی شود.

این مسئول با یادآوری اینکه پیشتر مقرر شده بود جشنواره در تیرماه اجرا شود، گفت: به دلیل همزمانی این جشنواره با جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی، زمان برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم به مهرماه موکول شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هنر با تاثیر گذاری عمیق خود بهترین ابزار برای رساندن پیام و حتی سیاست های کلان کشور است، تصریح کرد: پوستر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اواخر تیرماه رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار