امام جمعه دیر:

ویژگی های شخصیتی و خط مشی امامین انقلاب در جامعه تبیین شود

امام جمعه دیر گفت: برای جلوگیری از ایجاد تحریف توسط دشمن، شخصیت و مواضع و خط مشی بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

ویژگی های شخصیتی و خط مشی امامین انقلاب در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: افکار و اندیشه‌ها و مواضع امام راحل در بعد داخلی و سیاست خارجی کشور باید جاری و ساری باشد.

 

امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم الگوگیری نسل جوان از شخصیت امام راحل، افزود: نسل جوان ما برای اینکه آینده ساز جامعه اسلامی باشد، باید با افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) آشنا شده و بر اساس اصول و خط مشی ایشان حرکت کند.

 

وی با اشاره به فلسفه بزرگداشت شخصیت امام، عنوان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی عزت و هویت دینی و ملی ما را احیا کرد و ما را از دست طاغوتیان نجات داد.

 

حسینی به شخصیت علمی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام در میان عالمان دین یک عالم عامل و جامع و شخصیتی تأثیرگذار بود و از این منظر نیز باید ایشان را تجلیل کنیم.

 

وی با تاکید بر بالا بردن کیفیت برنامه‌ها و تقویت حضور مردم در مراسم ارتحال امام، گفت: در راستای جلوگیری از تحریف شخصیت امام باید ویژگی‌ها و مواضع ایشان را در ابعاد مختلف در جامعه به ویژه در مدارس تبیین کنیم.

 

وی با اشاره به رهبری جامعه اسلامی بعد از امام راحل توسط مقام معظم رهبری، تاکید کرد: در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی علاوه بر شخصیت امام خمینی (ره) ویژگی‌های خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری نیز تبیین شود.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات