خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون، سپاه پاسداران را خادم مردم و پاسدار خون شهدا دانست.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۶۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در دیدار فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(ع)کازرون، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهچنار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کازرون برگزار شد اظهار داشت: خدمت در سنگرهای مختلف از عنایات الهی است.

وی ادامه داد: حقیقتا در زمانه ای که دشمن تمام قد آمده ایستاده یک چیز به عنوان شاخصه اصل و اساس پاسداری است و آن هم تبعیت پذیری از فرامین امامین انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی اضافه داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک رسالت و وظیفه ای است که باید احساس تکلیف داشته باشیم و از خدا بخواهیم توفیق دهد خدمتگزار خوب برای مردم و جامعه باشیم.

وی یادآور شد: نقش آفرینی به عنوان ملاک اصلی سپاه در خدمت به کشور می باشد و در این راه استفاده از ظرفیت ها به نحوه مطلوب و انسجام و همدلی در بین همه نهادها و ارگان ها، در راه خدمت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در ادامه بر روند هرچه بهتر همکاری ها با تفکر و روحیه بسیجی در کف میدان برای خدمت به خلق الله نکاتی را ایراد داشتند.

در این مراسم ابتدا سرتیپ دوم پاسدار نوشاد آبداری فرماندهی تیپ تکاور امام سجاد(ع) شهرستان کازرون که به همراه شورای فرماندهی این یگان در این دیدار حاضر بودنند در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و خیر مقدم و تبریک به فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون بر همکاری ها و تعامل در حوزه سرزمینی در راستای هرچه بهتر انجام شدن کارها و ماموریت ها در راستای تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید داشت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها