فرمانده سپاه کربلا خبرداد:

امضای تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران / توسعه اماکن ورزشی در دستور کار بسیج

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه سپاه کربلا، اداره ورزش و هیات کشتی استان، گفت: یکی از اهداف این تفاهم نامه همدلی، انسجام و وحدت در جامعه ورزش استان است.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۷۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست خبری سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه امضای تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، هیات کشتی استان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران عصر امروز با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، سرهنگ کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر مسئول فرهنگی باشگاه کشتی مقاومت بسیج استان در سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی بن الموسی الرضا (علیه السلام) و نیز گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد، با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه سپاه کربلا، اداره ورزش و هیات کشتی استان، گفت: یکی از اهداف این تفاهم نامه همدلی، انسجام  و وحدت در جامعه ورزش استان و بین نسل جوان که آینده ساز این کشور هستند، می باشد.

فرمانده سپاه کربلا استفاده از از ظرفیت‌های مادی و معنوی اداره ورزش، هیات کشتی و مجموعه سپاه کربلا را هدف دیگر این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: سپاه به واسطه استفاده از ظرفیت بسیج و نیز برخورداری از امکانات و داشتن ۱۴۴ فضای ورزشی پشتوانه خوبی برای ورزش در استان مازندران است.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه  سپاه و بسیج بعنوان یک نهاد مردمی کمک کننده دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی هستند، اضافه کرد: امروز افتخار داریم در خدمتگذاری بسیج کشور در استان برای رفع برخی از مشکلات در حوزه کشتی  با همراهی عزیزان مسئول در کشتی، باشگاه مقاومت کشتی بسیج در استان را راه اندازی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در همین رابطه توضیح داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و صدور مجوز از ستاد کل نیرو‌های مسلح، تیم کشتی باشگاه مقاومت استان مازندران در دو رشته فرنگی و آزاد آغاز به کار کرده است و علاقمندان می‌توانند در این باشگاه ثبت نام کنند.

به گفته سردار مسلمی ۸ قهرمان ملی در رشته کشتی آزاد و ۸ قهرمان در رشته کشی فرنگی  میتوانند با عضویت در باشگاه به صورت تخصصی به رشته ورزشی خود ادامه دهند و استان از ظرفیت این عزیزان بهره‌مند شود.

 فرمانده سپاه کربلا یکی از دلایل راه اندازی باشگاه مقاومت کشتی بسیج در مازندران را رفع  بخشی از مشکلات کشتی در استان برشمرد و گفت: یکی از خواسته‌ها و نیازمدی‌های ورزشکاران در رشته قهرمانی دغدغه سربازی بود که سعی کردیم با راه اندازی این باشگاه برای پهلوانان مکانی را فراهم کنیم تا به ورزش خود بپردازند.

سردار مسلمی به توسعه زیر ساخت‌های ورزش در استان هم اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین هدف تفاهم نامه سپاه کربلا با اداره ورزش توسعه امکان ورزشی در استان است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر را مسئول فرهنگی باشگاه کشتی مقاومت بسیج استان معرفی کرد و گفت: حجت الاسلام قلی پور یکی از باسابقه‌ها در کشتی بوده و تجربه تیم داری کشتی را هم در کارنامه داشت که در جلسه ای با اعضای تیم مقاومت، ایشان بعنوان مسئول فرهنگی باشگاه مقاومت معرفی شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه سرهنگ غفارپور مدیرعامل باشگاه مقاومت معرفی شد، خاطرنشان کرد: دکتر فرزاد فعلی نیز در دو مسئولیت بعنوان دبیر هیئت کشتی بسیج کشور و در باشگاه مقاومت بسیج استان فعال هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا مرتضی قربانی، مسئول کمیته لیگ هیئت کشتی سازمان ورزش بسیج مستضعفین، بهمن ظهوری مسئول کمیته روابط عمومی، سید رضا احسانی، مسئول هماهنگی و پشتیبانی تیم کشتی مقاومت استان مازندران، محمد ابراهیم بهمنیار، مسئول کمیته مالی و برنامه ریزی هیئت کشتی سازمان ورزش بسیج و مسلم علیزاده، نائب رئیس هیئت کشتی بسیج معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار