فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم:

فعالیت بسیج باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باشد

سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد گفت: بسیج باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتظارات حضرت آقا فعالیت داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۹۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه دیدار فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم و جمعی از پاسداران شورای ناحیه منتظر قائم با اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج روح الله برگزار شد. 

در این جلسه سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد گفت: بسیج باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتظارات حضرت آقا فعالیت داشته باشد.

سرهنگ آزادی نژاد ضمن تشکر از زحمات‌های شورای حوزه مقاومت بسیج روح الله از فرماندهان پایگاه‌های بسیج این حوزه نیز قدردانی کرد و نکاتی را پیرامون بیانات و صحبت‌های مقام معظم رهبری، انتظارات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، الزامات برای بالا بردن توانمندی‌ها و فرمان حضرت آقا مطرح نمودند.

سرهنگ آزادی نژاد در این دیدار از اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌ها خواست که در مورد انتظارات مقام معظم رهبری و الزامات این انتظارات تحقیق کنند و از آن‌ها خواست تا فرمان‌های مقام معظم رهبری را در این رابطه اجرا و مورد توجه قرار گیرد؛ و در آخر جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج درخواست‌های خود را از جناب سرهنگ مطالبه و با اعضای شورا حوزه در اتاق‌های مستقل خود از جناب سرهنگ استقبال کردند و مشکلات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات