خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار:

در دهه کرامت بحث ولایت و ولایت مداری مورد توجه قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت : ولایت‌ یکی از ارکان اصلی و‌اموزه های اساسی دین مبین اسلام است و در دهه کرامت این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد ‌.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

در دهه کرامت بحث ولایت و ولایت مداری مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار امروز در جلسه ای به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر برگزار شد اظهار کرد : اسلام و مقام معظم رهبری برای زنان جایگاه و اهمیت خاصی قائل هستند و نگاه اسلام به زن و مرد در حوزه انسانیت و رشد تعالی یکسان است .

 

وی اظهار کرد: حضور زنان در جامعه بویژه در عصر ما که عصر تکامل دنیای اسلام است و به جنگ شناختی رسیده ایم اهمیت ویژه ای دارد .

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (ع) بانوی نمونه اسلام ورمز تعالی عالم هستی هستند افزود: نقش زنان در حوزه خانواده و جامعه اثر گذار است و زنان کشورمان در عرصه های مختلف بویژه در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی های زیادی داشته اند .

 

ی افزود : موضوع مهمی که در دهه کرامت باید مورد توجه قرار گیرد ، بحث ولایت و ولایت مداری است چرا که امروز در جنگ شناختی هستیم که فریب و‌نیرنگ های دشمن از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای برای جابجایی حق و باطل وجود دارد و باید نسبت به نقشه های دشمن هشیار باشیم .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان بیان کرد : رسانه های غول پیکر دنیای استکبار دنبال تفکر و اندیشه هایی هستند که ناهنجارهای فرهنگی را در جامعه مان گسترش دهند و رسانه ها نقش مهمی در مقابل خنثی سازی نقشه های شوم رسانه های معاند دارند.

 

حجت الاسلام رستگار خاطر نشان کرد : یکی‌از مشکلات کنونی کشور بحث اقتصاد است که بطور حتم می توان در این عرصه هم موفق شد و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید اما رسانه ها باید در این عرصه به نقش امید آفرینی خود در جامعه جامه عمل بپوشانند .

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : بسیج یک تفکر و اندیشه بر گرفته از اسلام ناب محمدی است و‌ در تمامی شئون زندگی مردم جای دارد و بسیج در هر میدانی جلوه کند حرف نخست را می‌زند ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار