با حضور دادستان جوین برگزار شد؛

نشست پیشگیری وقوع جرائم بارویکرد سیاست جنائی مشارکتی در جوین

دادستان عمومی و انقلاب در جلسه پیشگیری وقوع جرائم بارویکردسیاست جنائی مشارکتی این شهرستان گفت: ایفای نقش دهیاران و اعضای شوراها و فرماندهان بسیج در روند شناسایی مالباختگان و شناسایی سارقین ارزشمند است.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۸۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، جعفری عراقی در جلسه پیشگیری و قوع جرائم بارویکردسیاست جنائی مشارکتی این شهرستان که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، بخشدار، فرماندهان حوزه بسیج امام هادی(ع)، پاسگاه انتظامی، اعضاشوراها، دهیاران و فرماندهان پایگاه های بسیج بخش عطاملک جوین در سالن جلسات بخشداری شهرحکم آباد برگزارشد، اظهارکرد: ایفای نقش دهیاران و اعضای شوراها و فرماندهان بسیج در روند شناسایی مالباختگان و شناسایی سارقین، مفید و ارزشمند است.

دادستان عمومی و انقلاب تصریح کرد: با اقدامات موثر و مشارکت ایجاد شده هیچ حاشیه امنی برای سارقین، خریداران اموال مسروقه و افرادی که بعضا در درگیری های مراسمات شرکت می کنند، وجود نخواهد داشت.

جعفری عراقی در این جلسه با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با مجرمین علی الخصوص جرائم فوق یادآورشد: اجرای قاطعانه "عدالت بدون تبعیض" شعار دادسرای جوین است، مجازات سارقین و مرتکبین جرایم نزاع و درگیری تشدید می شود.

خبرنگار/تیموری

ارسال نظرات
پر بیننده ها