خبرهای داغ:
در آستانه میلاد امام خوبی ها؛

رزمایش کمک مومنانه توسط حوزه شهید هاشمی نژاد سپاه میانه برگزار شد

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه در رزمایش کمک مومنانه با تبریک دهه کرامت، گفت: محرومیت زدایی توام با کرامت و عزت، پیام اصلی دهه کرامت است.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۹۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه میانه دهه کرامت را نشانگر اوج تجلی انسانیت توسط رهبران دینی و کانون محبت و عشق الهی اهل بیت نسبت به خلق الهی توصیف کرد.

 یوسف روحی اظهار داشت: در این ایام باید محرومیت‌زدایی توام با عزت و کرامت را از ائمه اطهار علیهم السلام آموخته و در زدودن دردها و مشکلات مردم مانند آن حضرات، کوشا و فعال باشیم.

وی افزود: آنچه باعث تقویت اسلام و نظام اسلامی خواهد شد، گسترش فرهنگ ایثار، همدلی و مساوات است و این نیاز اساسی، همان فرهنگ برگرفته از فرهنگ امام رئوف است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

روحی در پایان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و بصیرت افزایی آحاد مردم، متذکرشد: جهاد تبیین ابزاری برای انتقال حماسه های هویت ساز ملت ایران در طول انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان و نسل های آتی است.

   در آستانه میلاد امام خوبی ها؛ حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت، به همت بسیجیان حوزه شهید هاشمی نژاد سپاه میانه، ۱۲۰ بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار