خبرهای داغ:

روایت "سقوط پهلوی و پایان داعش" در منظومه تحولی امام خمینی(ره)

سفیر سابق ایران در عراق، گفت: امام راحل خواستار بیداری اسلامی و آزادی جهان اسلام از دست کفار وحذف سلطه استکبار بودند.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۱۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

روایت سقوط در منظومه تحول نوین امام خمینی(ره) در جهان

حسن دانایی فر سفیر سابق ایران در عراق در گفتگو با خبرگزاری بسیج در آستانه ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، یکی از نظریه پردازان بزرگ تحول‌خواه در عالم بودند.

سفیر سابق ایران در عراق ادامه داد: امام راحل به دنبال تغییر وضع موجود یعنی حذف سلطه استکبار بودند، امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ این مهم را طراحی کردند، امروز این تئوری و طراحی امام راحل گام به گام در حال اجراست.

دانایی فر با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم عسگر اولادی در مورد دیدار با امام خمینی (ره) در سال ۴۲، گفت: امام راحل از آن دوران بر این نکته مهم تأکید داشتند که با تکیه بر قدرت الهی و استعانت از روح بلند ائمه اطهار (ع) ایران را از دست آمریکایی‌ها و صهیونیسم نجات می‌دهیم.

هدف امام راحل از تثبیت انقلاب اسلامی بیداری جهان اسلام در منطقه بود

سفیر سابق ایران در عراق با بیان اینکه هدف امام راحل از تثبیت انقلاب اسلامی بیداری جهان اسلام به ویژه در سنگر مقابله با سلطه استکبار در منطقه بود، بر آزادی جهان اسلام از دست کفار به عنوان یکی از اضلاع این هدف عالی امام راحل تأکید کرد و گفت: امروز شاهد تحقق این هدف عالی هستیم.

دانایی فر با تأکید بر اینکه امام راحل با نهضت انقلاب اسلامی، زمینه سقوط آمریکایی‌ها را با ۳۷ هزار مستشار سال ۵۷ در ایران ایجاد کرد، افزود: این جریان زمینه‌ساز تحول اساسی در تقویت مقابل در مقابله با استکبار عالم بود.

سفیر سابق ایران در عراق با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، معمار تحولات بزرگ در جبهه مقاومت بود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب امامخامنه‌ای(مدظله العالی) در این چهار دهه با جدیت و پیگیر صدور انقلاب و راه و روش امام راحل هستند و بر تحقق تمدن نوین اسلامی تأکید دارند.

دانایی فر با بیان اینکه امام راحل با تثبیت انقلاب اسلامی هژمونی آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه و غرب آسیا شکست، اظهار کرد: امروز به برکت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستیم.

ت/2623

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها