با حضور شهردار کرمانشاه برگزار شد

حضور رئیس و دبیر کارگروه تخصصی مدیریت شهری سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان کرمانشاه در جلسه رسیدگی به مشکلات محلات حاشیه نشین كرمانشاه

رئیس و دبیر کارگروه تخصصی مدیریت شهری سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان کرمانشاه در جلسه رسیدگی به مشکلات محلات حاشیه نشین كرمانشاه که با حضور شهردار برگزار شد حضور داشتند و نکات لازم خود را در این جلسه بیان کردند.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۴۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمانشاه ، شهردار کرمانشاه در جمع نمایندگان محلات حاشیه نشین و کم برخوردار شهر کرمانشاه گفت: از مرداد ماه سال پیش رسیدگی به مشکلات و خواسته های اهالی این محلات با قید فوریت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی یاد آور شد :برخی از مشکلات با همکاری سایر ادارات و سازمان ها همچون شرکت آب و فاضلاب ،اداره کل اوقاف ، راه و شهرسازی و تربیت بدنی قابل حل است که شهرداری با مسئولان این نهادها رایزنی های لازم را انجام داده و امیدواریم نتایج مثبتی حاصل شود .
نادر نوروزی با بیان اینکه از سال گذشته تا به امروز اقدامات مناسبی همچون جمع آوری زباله و نخاله ،نصب وسایل بازی ،روکش اسفالت ،ایجاد فضای سبز و نصب حفاظ پل های هوایی در تعدادی از مناطق کمتر برخوردار شهر کرمانشاه انجام شده است.
گفتنی است راه اندازی سرای محله ، شن ریزی و آسفالت ،کمک به تعمیر مساجد ،قرار دادن مخزن زباله ، ایجاد سیستم جمع آوری و دفع فاضلاب ،ایجاد فضای سبز ،رسیدگی بیشتر به حاشیه رودخانه چم بشیر ، راه اندازی زائر سرا با همکاری اوقاف ،تعریض ورودی شهرک کرناچی ،و اختصاص اتوبوس به برخی شهرک ها از موضوعاتی بود که توسط نمایندگان محلات حاشیه نشین و کم برخوردار شهر کرمانشاه مطرح شد . در استان کرمانشاه ۳۶محله حاشیه نشین و کم برخوردار وجود دارد .

ارسال نظرات