بمناسبت یادواره شهدای دانشجو؛

قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شهرکرد

تیم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد عنوان قهرمانی رقابت‌های دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۴۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاه‌های استان گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان پسر مراکز عالی استان، یادواره شهدای دانشجو  با عنوان "از دانشگاه تا سنگر» بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، دولتی، پیام نور، علمی و کاربردی و فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

علی همتیان، هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای دانشجوی استان، ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان دانشگاه‌های استان و انتخاب تیم برتر و معرفی به مسابقات کشوری عنوان کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد و دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.

همتیان افزود: پس از یک هفته رقابت، تیم فوتسال دانشگاه آزاد شهرکرد موفق شد مقام نخست را از آن خود کند و تیم‌های دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی شهرکرد هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تیم منتخب به مسابقات کشوری که تیرماه امسال برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

ارسال نظرات