جلسه شورای بسیج مهندسین عمران ومعماری استان آذربایجان غربی، با حضور جانشین محترم سپاه شهدا سردار رحیمی ، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی و اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۵۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی مهندس علی دژم مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی در جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات شهید امینی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهارداشت : با توجه به اینکه در دوره آخرزمانی در آن قرار گرفته ایم و در این دوران بارها شاهد این موضوع هستیم که جبهه باطل در مقابل جبهه حق قرار گرفته است .
وی ادامه داد : با ظهور انقلاب اسلامی تمدن غرب مخالفت خود را با آن نشان داده است که یکی از دلایل آن این است که تمدن غرب با ظهور انقلاب اسلامی ماهیت خود را از دست داده است.
مهندس دژم با بیان اینکه جامعه کنونی با مشکلات مواجه است گفت: برای حل هر مسیله ای فرمولی وجود دارد و برای رفع مشکلات و معضلات جامعه باید فرمول آن پیدا شود.
وی ادامه داد: در میان باید توجه داشت که آیا ما در این برهه زمانی به وظایف خود خوب عمل کرده‌ایم ، آنچه که مسلم است خداوند متعال از ما به اندازه وسعمان بازخواست خواهد کرد که بایستی باید وجدان کاری در این امر را به کار ببریم .
مهندس دژم اضافه کرد: باید توجه داشت که در حوزه استحفاظی خود برای خدمت به خلق اقدامات موثری انجام دهیم و در حال حاضر در کشور در بحث عمرانی با مشکلات و معضلات بسیاری دسته پنجه نرم می‌کنیم که استان آذربایجان‌غربی در بحث عمرانی وضعیت مناسبی نداشته و نیاز به اهتمام جدی در توسعه عمرانی وجود دارد.
وی افزود : حوزه مهندسی انتظارات زیادی وجود دارد و نباید کار در زمین بماند بایستی مردم نیز وارد میدان شود، بسیج نیز وظیفه سازماندهی را دارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج نیز اهتمام جدی را باید در این داشته باشد.
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در کشور ۶۰ هزار پایگاه بسیجی وجود دارد که این ظرفیت بزرگی است که میتوان با تشکیل گروههای جهادی گام موثری در ساخت مسکن در کشور بوجود آید .
️سردار رحیمی در جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان عنوان کرد: لباس و مقام و منزلت و مسوولیت زیاد مهم نیست آنچه که در این دنیا و آن دنیا حایز اهمیت است خدمت به خلق است .
وی ادامه داد: بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون حضور مردم ممکن نیست. اگر بخواهیم مردم و جوانان با انقلاب باشند، باید جهاد تبیین را به‌گونه‌ای فراگیر انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد:جهاد تبیین نوعی تکلیف‌گرایی الهی بسیار عمیقی وجود دارد، همان‌گونه که حضرت امام رحمه‌الله‌علیه بر روی تکلیف الهی بسیار تأکید داشتند. «جهاد تبیین» مصداق تکلیف‌گرایی است که امیدواریم همه مخاطبان بتوانند در این جهت وارد شوند.
سردار رحیمی بیان کرد: حق الناس امر سختی است بایستی توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم .
️خاطر نشان می‌شود در این جلسه برنامه های ابلاغی سال۱۴۰۲ سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی تشریح شد و در این جلسه دکتر حسین مهدیزاده شهردار محترم ارومیه، مدیران کل امور آب استان ، شرکت گاز ،نوسازی و تجهیز مدارس و معاون فنی استانداری ، نمایندگان شرکتهای آب و فاضلاب ، برق ، هیئت مدیره نظام مهندس ساختمان ‌حضور داشتند.

ارسال نظرات