اقتدار ایران در منطقه خواب دشمنان را گرفته است

معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: امروز میهن عزیزمان ایران اسلامی به همت خون شهدا در قدرتمندترین جایگاه نظامی، امنیتی و سیاسی منطقه و فرامنطقه قرار دارد
کد خبر: ۹۵۱۶۸۵۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

اقتدار ایران در منطقه خواب دشمنان را گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار کریم علی نژاد،در اجلاسیه شهدای شهرستان نیر تصریح کرد: دشمن با همه حربه ها و نیرنگ های آشکار و پنهان خود از بدو انقلاب اسلامی تا امروز در تلاش است. تا یکپارچگی سرزمینی و تمامیت ارضی کشورمان را به خطر اندازد، اما این را هرگز ندانسته اند که فرهنگ و روحیه شهادت طلبی ملت شریف کشورمان و جوانان این مرز و بوم همه نقشه های شوم مستکبران جهان را نقش برآب می کند.

 

وی افزود: در ماجراهای مختلف از برهه های گوناگون تاریخی در کشورمان شاهد بوده ایم که سعی دشمنان این نظام مقدس بر این بوده است که با تحریک قومیت ها و فرهنگ های مختلف این کشور دست به تجزیه و از هم گسستگی سرزمین بزرگ ایران بزنند و نمونه بارز آن 8 سال جنگ تحمیلی علیه این مردم که با اتحاد همه قدرت های جهانی رقم خورده بود، اما عزم جوانان و شهدای گرانقدر این کشور آنها را عقب رانده و با یک شکست فراموش نشدنی آنها را مواجه ساختند.

 

سردار علی نژاد ادامه داد: ما در تاریخ این کشور ،شاهان مختلف دیده ایم که چگونه حتی بدون هیچ درگیری و جنگ، میلیون ها کیلومتر از خاک این کشور را به بیگانان تقدیم کردند و بر اثر سوء مدیریت و ناتوانی و ضعف خود باعث کشته شدن چند میلیون نفری جمعیت این کشور شدند. اما این را باید توجه داشته باشیم که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در طول 8 سال جنگ با تمام قدرت های جهان که به سرکردگی آمریکا از صدام پشتیبانی می کردند، تمامیت ارضی خود را حفظ کرده و حتی یک وجب از خاک این کشور را از دست نداد.

 

معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا تأکید کرد: امروز دیدن این جمعیت کم نظیر که عموما جوان و نوجوان هستند و در اجلاسیه شهرستان نیر جمع شده اند، نشان می دهد که خانواده های ما با فرهنگ شهادت و روحیه انقلابی فرزندان خود را تربیت کرده اند و بدون تردید این برای رسیدن جمهوری اسلامی به آرمان های امام (ره) و شهدا کمک کننده و راهگشا خواهد بود.

 

ارسال نظرات